Se vad mina kunder säger…

När jag kom hem var det jättefint och rent. Kök och badrum glänste. Jag är supernöjd och har berättat för mina kamrater vad nöjd jag blev. (storstädning kök & badrum)
Anki J., Lugnvik
Snabbt, snyggt och proffsigt. (fönsterputs)
Annett E., Södra Söre
Toppen kvalitet på utfört arbete. (flyttstädning)
Mathz O., Pilgrimstad
Arbetet blev utfört mycket noggrant och professionellt. Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete. (fönsterputs & hemstädning)
Anna & André D., Hökbäck
Levde upp till våra förväntningar till 100%. Just nu skulle jag inte ens vilja prova ett annat företag. (flyttstädning & hemstädning)
Grit W., Östersund

28511689_m

Jag vill ha mer än bara en magkänsla om vad mina kunder önskar – idag och i framtiden!

”Alla på ett företag måste ha på sig kundens glasögon i allt arbete!”* Denna mening läste jag nyss på nätet och det är precis det jag gör när jag utför mitt jobb. Men att alltid ha de rätta glasögonen på näsan innebär också att få veta vad det speciella är ni anser som betydelsefullt eftersom alla kunder är olika.
Var god och gör en övergripande bedömning av kvaliteten på tjänsten ni har anlitat.
Alla kunder säger att tjänsten har utförs på högsta kvalitet.
I vilken grad är ni nöjda med tjänsten ni har anlitat?
4 av 5 kunder är mycket nöjda, 1 kund är nöjd
Vilka av de nedanstående faktorerna var mest beslutpåverkande att anlita mina tjänster?
Kunderna nämnde kvalitet (4), pris (3), egen tidsbrist (3), kommunikation (2), flexibilitet (2)
Skulle ni rekommendera företagets tjänster till andra personer?
Alla kunder svarat på frågan med: Ja, absolut!